zondag 4 mei 2014

New Make-Up

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe make-up producten zien. 
Eyeshadow palette by Catrice
Dit oogschaduw pallet heeft hele mooie bruine tinten, waarmee je heel mooi kunt varieren.

Fixing compact powder by Essence
Met deze poeder kun je het glimmende op je gezicht voorkomen,
wat je meestal aan het eind van de dag gaat zien. Het werkt super goed.

BB cream by Hema
BB cream is echt een must voor de zomer, BB cream is een stuk lichter
dan foundation en is daarom geschikt voor een mooie zomerse dag

False Lash Effect by Maybelline New York
Deze mascara helpt goed je winpers te krullen en laat ze langer lijken.
  Ik heb van mezelf wimpers dierecht vooruit staan, daar is dezemascara geschikt voor. Eerst krul ik mijn wimpers en daarna gebruik ik deze mascara.

The One By One by Maybelline New York
Deze mascara geeft een extra donkere kleur aan je wimpers, en heeft meer volume.

Classic Powder Brush nr.151 by Hema
Deze kwast is echt super zacht en heel erg fijn te gebruiken om poeder aan te brengen.

6 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! De Nude pallet vind ik super fijn. En de False Lash Effect mascara is ook een aanrader vind ik. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat Catrice palette is echt heel fijn, maar pas wel op met blenden, want het wordt wel snel 1 kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie producten en die kwast van de hema is heel zacht en fijn! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat nude pallet ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe aankopen , heb die palette ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen! Die palette heb ik ook gescoord, super mooi is hij he! x

    BeantwoordenVerwijderen