vrijdag 2 mei 2014

Birthday | Taarten

Vandaag vier ik mijn 18e verjaardag. De dag begon al leuk, want ik werd eerst goed verwend. Van 8 uur tot 9 uur had ik mijn eerste rijles! Dat was echt super leuk!
Bij een verjaardag hoort natuurlijk taart, en ik vind dat zelf veel te leuk om het zelf te doen. Ik heb een appeltaart, bokkenpootjes taart en een marsepein taart gemaakt. Mijn zus heeft mij geholpen, zij heeft een regenboogtaart gemaakt.
Marsepein taart

Regenboogtaart
Binnenkant regenboogtaart

Bokkenpootjestaart

Appeltaart



9 opmerkingen:

  1. Zó lekker! Ik heb helaas net de regenboog taart gemist. Die is lijkt me zo goed!! Nu je 18e verjaardag vieren, word gezellig! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er zo lekker uit! En nog een keer gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er goed uit! Vooral de eerste twee!
    Ik wil ook nog steeds een keer een regenboog taart gaan maken. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm ziet er allemaal zo lekker uit!
    Nog eens gefeliciteerd! ;)

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heeeel lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, ze zien er allemaal heel lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er superlekker uit, ik krijg meteen zin in een stuk taart :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel mooie en lekkere taarten. Alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen