dinsdag 13 mei 2014

Birthday Presents

Anderhalve week geleden ben ik 18 jaar geworden. Op de dag zelf kreeg ik heel veel visite en afgelopen zaterdag heb ik ook nog visite gehad. Ik heb al mijn cadeautjes verzameld en er foto's van gemaakt om met jullie te delen!
Aftel lijstje! 25 Juni ga ik naar One Direction!!
Kussentje met de titel van mijn favouriete liedjes van One Direction.
Dit bord had ik ooit een keer gezien en ik wilde het heel erg graag. Gelukkig heeft mijn zus dit onthouden en krijgt dit bord een mooi plaatsje op mijn kamer.
Het bovenste armbandje heb ik gekregen van mijn moeder.
Het onderste armbandje heb ik gekregen van een vriendin waarmee ik naar One Direction ga.
Dit is het tekentje van One Direction
Leuke decoratie voor mijn nieuwe kamer!
I Love Coffee!
Deze wil ik liever niet delen....
Hierin kan ik al mijn foto's bewaren. Want mijn muur met foto's begint aardig vol te raken.
Deze zomer ga ik beginnen met mijn rijlessen!
Hmmm... Heerlijk die geur van Vogue producten!
Een mooi bloemetje van mijn oppas adresje!











9 opmerkingen:

  1. Zulke leuke foto's! En je cadeaus zijn echt leuk. Hihi de counter al op 43. Yeah!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kadootjes! Dat bord met "one way, or another" en die flesjes met hartjes zijn echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes!
    En je eerste 10 rijlessen, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke cadeautjes gehad! Die foto bewaardoos had ik een tijdje terug ook in mijn handen, vind hem zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige cadeautjes! Nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd! Die bordjes zijn leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd! Heel leuke cadeautjes
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke cadeautjes allemaal!
    & wat een gave fotobox

    BeantwoordenVerwijderen