zondag 31 augustus 2014

Fotoshoot Enka Fabriek

Hoi hoi! Ik zit inmiddels in mijn laatste week van de zomervakantie. Wat is de tijd snel gegaan. Vorige week heb ik mijn eerste rijles gehad, en aankomende woensdag mag ik weer. (Yess!) Afgelopen woensdag ben ik met een paar vriendinnen naar de Enka fabriek in Ede geweest. Ik had op internet gelezen en gezien dat je er super mooie foto's kunt maken. Maar eenmaal aangekomen daar, bleek dat je het gebouw niet in kon, omdat alles op slot zat. Helaas. Er stonden nog wel stukken muur met oude deuren erin. Maar gelukkig scheen de zon dus we hebben een gezellige middag en fotoshoot gehad.

Wat is jullie favoriete plek om foto's te maken?



2 opmerkingen:

  1. Jammer dat je de fabriek zelf niet in kon. :( Maar ik vind de achtergrond die je nu op de foto hebt er ook erg leuk uit zien! Die oude trap heeft wel iets. Je outfit ziet er trouwens leuk uit, ik vind je shirtje(?) leuk!

    BeantwoordenVerwijderen