zondag 13 april 2014

Metallic Eyemousse

Hoihoi! Gister was ik bij de Hema, en ik heb mijn collectie Eyemousse uitgebreidt. Bij de Hema verkopen ze hele mooie kleuren Metallic Eyemouse. Ik heb de kleuren goud en bruin gekocht. Ze zijn heel makkelijk aan te brengen. Er zitten glitters in elke kleur waardoor je een mooi effect rond je ogen krijgt. Ik doe ook altijd een klein randje onder mijn oog en aan de zijkant, zodat je een mooi effect met de glitters krijgt. Er zit best veel in een potje zodat je er ook lang plezier van kunt hebben. Ze zijn €3.50 per stuk.

Wat is jullie favoriete kleur?



6 opmerkingen:

  1. De licht roze en licht blauwe zijn mijn favoriet. :) x Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Ik ga ook een blog beginnen over een maand hoe heb je je header gemaakt? Kusjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb jij een mooie layout! Echt heel mooi!

    Ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award, morgen staat hij online op mijn blog! (www.ikbenverena.blogspot.nl)

    Liefs Verena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kleurtjes <3

    x

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook zo'n mousse, in metallic kleur, ziet er op je ogen gaaf uit he!

    BeantwoordenVerwijderen